środa, 1 stycznia 2020

Nowe czytelnicze wyzwania przede mną

Wielokrotnie tu pisałam, że fantastyka to zdecydowanie nie moja bajka. Dziś jednak otrzymałam informację o nowej pozycji Andrzeja Ziemiańskiego i tak dość symbolicznie pomyślałam : dziś początek nowego roku, może w końcu czas się złamać i zaryzykować?. Tym bardziej, że okładka mną zawładnęła. Wygląda jak zapowiedź ostrej czytelniczej jazdy. 

A co do treści? 

Nie wiem dlaczego, ale od razu skojarzyła mi się z obrazem miasta przedstawionego w mojej kochanej grze "The Longest Journey". Okryte mgłą wieżowce, pulsujące ogromne neony, kwitnąca przestępczość, wojny gangów i korporacji. Zakazane Miasto, gdzie jednostka nic nie znaczy. W tej przerażającej wizji przyszłości poznajemy Shey Scotta byłego policjanta wydalonego ze służby z powodu śmiertelnej choroby oraz partnerującemu mu Lou Landona. Obaj próbują namierzyć Axel Staller bliźniaczą siostrę kobiety, która w biały dzień pod okiem kamer z niewiadomych przyczyn zamordowała kilkanaście osób. 

"Cyberpunk. Odrodzenie"
Andrzej Ziemiański
Wydawnictwo Akurat
Przedsprzedaż: 01.01.2020 r.
Premiera: 15.04.2020 r.

Zdjęcie: materiały Wydawnictwa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz