wtorek, 22 sierpnia 2023

Druga część jest jeszcze lepsza

 

 

Druga część serii, to dla mnie zawsze sprawdzian dla autora, czy utrzyma poziom z pierwszej części albo czy przy słabej pierwszej  zdoła mnie jeszcze do siebie przekonać.

W Marbelli zostaje zamordowany skarbnik rosyjskiej mafii działającej na terenie Hiszpanii. Jego żona cudem uchodzi z życiem. Zadanie odnalezienia kobiety zostaje powierzone bohaterom pierwszej części Antonii i Jonowi. Tylko, że zawsze krok przed nim jest płatna zabójczyni tajemnicza Czarna Wilczyca.

Pierwsza część bardzo mi się podobała i miałam przeczucie, że na drugiej też się nie zawiodę. I miałam rację, bo ta była jeszcze lepsza. Antonia i Jon znają się już lepiej, jest pomiędzy jeszcze więcej literackiego luzu, stają się też sobie bardziej bliscy. Antonia powoli powoli się przed nim otwiera. Sama zagadka też jest na wyższym poziomie, choć nietrudno odkryć oblicze jednego z bohaterów. Historia jest wciągająca i książkę czyta się bardzo szybko.

Jedyne zarzuty, które mam są tożsame z zarzutami, co do pierwszej części. Niektóre zdarzenia są trochę oderwane od rzeczywistości, chociażby historia jednej strzelaniny.



"Loba Negra. Czarna Wilczyca"
Juan Gomez- Jurado
Wydawnictwo Sine Qua Non

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz