niedziela, 9 lipca 2023

Najlepsza część cyklu

 


Pani Ani kibicuje od samego początku i z niecierpliwością wyczekuje kolejnych tomów cyklu "Siedem grzechów głównych". Parę razy udało nam się nawet krótko wirtualnie porozmawiać. Gdy w trakcie jednej z naszych rozmów autorka zdradziła mi, że ciemne chmury gromadzą się nad moim ulubionym bohaterem prokuratorem Hejdą, nie spodziewałam się aż takiego trzęsienia ziemi.

Bezwzględny morderca, który zabija włamywaczy na terenie całej Polski. Mariusz i Monika włamują się do jednorodzinnego domu położonego nieopodal Częstochowy. Dom miał być pusty, ale podczas akcji okazuje się, że jest w nim nastoletnie rodzeństwo. Na ich oczach morderca zabija Mariusza, Monice udaje się uciec. 

Zdecydowanie to najlepsza część cyklu. Po lekko niedopracowanej w mojej ocenie "Pustelni mordercy" miałam pewne obawy co do kolejnej części. Cała historia jest jednak spójna i dynamiczna. Dodatkowym plusem jest poruszenie tematyki zaburzeń ze spektrum autyzmu jednego ze świadków zbrodni. 

Dla mnie jako wielkiej fanki prokuratora najistotniejsze były jego dalsze losy. Kiedy już myślałam, że wychodzi na prostą...no cóż musicie sprawdzić sami. 



"Zamknięty świat. Chciwość"
Anna Krystaszek
Wydawnictwo Muza S.A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz