sobota, 29 kwietnia 2023

Aż trudno uwierzyć, że to ta sama autorka co "Znikających dziewczyn"

 


Josie Quinn powraca. Niedawno pisałam o 'Znikających dziewczynach" - chaotycznym kryminale, który nie zrobił na mnie wrażenia. Nie spodziewałam się więc wiele po drugim tomie, potraktowałam go jako ostateczny test dla autorki. Czasami warto dawać drugą szansę.

Josie Quinn staje przed kolejnym wyzwaniem. W jednym z domów zostaje znaleziona nieprzytomna pobita kobieta. Josie szybko dokonuje odkrycia, że kobieta niedawno urodziła dziecko. Nigdzie jednak go nie ma. W tym samym czasie znika również narzeczony Josie, a w jego domu znajduje się dziewczyna, która nic nie pamięta. Czy te wszystkie zdarzenia mają ze sobą coś wspólnego?

Jakże odmienna to była historia od pierwszej części. Wartka, wciągająca akcja, niespodziewane zwroty i kolejne odkrycia. Wszystkie elementy układanki się spinały, a autorka do samego końca utrzymała napięcie. Jedyny zarzut to kolejny beznadziejny facet Josie. Mam nadzieję, że to nie jest stały punkt każdej historii.



"Bezimienna"
Lisa Regan
Wydawnictwo Dolnośląskie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz