poniedziałek, 27 lutego 2023

Zabrakło mi iskry

 


Spodziewałam się wielkich emocji, nerwowego przewracania kartek i głębszych przemyśleń. Otrzymałam ledwo tlące się ognisko, które z każdą  kolejną stroną dogasało.

Coroczna impreza Niny Rivy -  niemal wydarzenie roku, miejsce w którym trzeba być. Rodzeństwo Riva, dzieci sławnego piosenkarza Micka Rivy - osoby które warto znać. Są piękni, młodzi utalentowani. Jednak ich życie nie jest tak różowe jak można się spodziewać. 

To nie jest historia jednej nocy, to historia rodziny. Wydawałoby się, że pomysł idealny. To tylko jednak teoria. Dla mnie całość była nijaka. Niby każdy z rodzeństwa jest inny, autorka starała się dopracować ich charaktery, ale czegoś zabrakło. Obojętne stały się dla mnie ich losy, czytałam bez większego przekonania. To byłby świetny materiał na scenariusz filmowy. Odpowiednio dobrani aktorzy wprowadziliby dawkę emocji, wykrzesaliby z tej historii ogień.



"Malibu płonie"
Taylor Jenkins Reid
Wydawnictwo Czwarta Strona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz