wtorek, 21 lutego 2023

Rozwlekły i niczym niezaskakujący thriller

 


Mroczny senny klimat małego miasteczka. Tajemnica zbrodni sprzed lat. Sekrety, które skrywają mieszkańcy. Dokładnie tego się spodziewałam i na to liczyłam. Nie spodziewałam się jednak, tego że niemal od pierwszych stron domyśle się całego modus operandi. Żadnych zaskoczeń, totalna nuda.

W niczym niewyróżniającym się miasteczku jakich wiele, dochodzi do brutalnego morderstwa nastolatki. Od tego zdarzenia minęło już dwadzieścia lat. Jedno zdarzenie, które zmieniło mieszkańców na zawsze. Spokój mieszkańców niespodziewanie zaburza podcasterka, która postanawia na nowo odkryć prawdę o zbrodni. 

Tak jak wskazywałam powyżej, spodziewałam się powolnej, mrocznej atmosfery i małomiasteczkowego klimatu. Bardzo lubię tego typu thrillery. W tym jednak przypadku wszystko było zbyt rozwlekłe, bez polotu i wtórne. Najgorsze jest jednak to, że nic mnie tu zaskoczyło i nie wywołało większych emocji.



"Miasteczko Twin Falls"
Loreth Anne White
Wydawnictwo MANDO



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz