niedziela, 12 lipca 2020

Erotyczno-gangsterska bajka



Zazwyczaj szerokim łukiem omijam książki, w których wszyscy mężczyźni są "cholernie seksowni" i "zabójczo przystojni", a koło nich zawsze kręci się jakaś bezbronna laska. Gdy jednak dostałam propozycję przeczytania "Zmysłowego anioła stróża", postanowiłam zaryzykować. Może jednak taki typ literatury do mnie przemówi.

Przed lekturą postanowiłam pozbyć się wszelkich uprzedzeń i rzetelnie podejść do czytania.

Głównymi bohaterami jest Jet i Eddie. Życie Jet dało nieźle w kość. W wieku 14 lat jej mamę zostawił ojciec i musiała szybko dorosnąć. Teraz zbliża się do trzydziestki i jej sytuacja jeszcze się pogorszyła. Jej kochana mama została częściowo sparaliżowana i żeby zdobyć pieniądze na jej rehabilitację, Jet zatrudniła się w klubie ze striptizem. Jednocześnie pracuje w antykwariacie połączonym z kawiarnią. Tam poznaje nieziemsko przystojnego Eddiego, który jest policjantem. 

Jet jest niezwykle wkurzająca - choćby została miss świata, to i tak będzie narzekać: nieatrakcyjna, nudna, beznadziejna. W rzeczywistości to gorąca laska, która potrafi dokopać komu trzeba. Eddie jest facetem, który za swoją kobietą pójdzie w ogień, jest jednak zbyt zaborczy. Na szczęście oboje mają świetnych przyjaciół, którzy ratują tą książkę. Wszystkie postaci z ich otoczenia wnoszą ogromną dawkę humoru.

Ta książka to taka erotyczno-gangsterska bajka. Jeżeli szukasz gorących emocji: opisów orgazmów przeplatanych "strzelankami" to idealna książka dla Ciebie. Dla mnie to była jednorazowa przygoda. Nie była to zła książka, czytało się ją bardzo szybko i całkiem przyjemnie. Ale to zdecydowanie nie mój czytelniczy styl. Uważam jednak, że miłośniczki gatunku będą zachwycone.

"Zmysłowy anioł stróż"
Kristen Ashley
Wydawnictwo Akurat/ Wydawnictwo MUZA S.A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz