piątek, 2 lutego 2024

Nijaka

 


To moje pierwsze spotkanie z twórczością autorki. Słyszałam o jej książkach wiele dobrego, dlatego chętnie wzięłam udział w booktourze. 

Studentka Milena, postanawia zrobić niespodziankę rodzinie i po ostatnim egzaminie, bez zapowiedzi przyjeżdża do domu rodzinnego. Niestety, akurat nikogo nie ma w domu. Sąsiedzi rodziców proponują jej nocleg, a następnego dnia dziewczyna znika bez śladu.

To było po prostu nijakie. Zero jakichkolwiek większych emocji i nerwowego przewracania kartek. Żaden z bohaterów nie wzbudził mojej sympatii, byli tacy bezpłciowi.  Nie było tu nic, co by mnie zachęciło do sięgnięcia po inne książki autorki. Trzeba przyznać, że książkę czyta się bardzo szybko. To po prostu takie czytadło, ale na pewno nie rasowy thriller.



"Dom obok"
Klaudia Muniak
Wydawnictwo Czwarta Strona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz