niedziela, 16 stycznia 2022

Przeciętna

 


Bardzo długo zbierałam się do  opinii o tej książce. Do tej pory w sumie nie wiem, co mam o niej napisać. 

Macy Crow to silna kobieta i doskonała policjantka. W swoim życiu przeszła naprawdę sporo. Właśnie stara się pozbierać zarówno psychicznie i fizycznie po niedawnym wypadku, kiedy z impetem wjechała w nią ciężarówka. Teraz stara się o miejsce w elitarnym zespole profilerów. Przed nią trudne zadanie, musi rozwikłać sprawę tajemniczej śmierci nastolatki sprzed 15 lat. Szybko odkrywa, że ta śmierć może być powiązana ze sprawami gwałtów dokonywanych na przestrzeni lat w okolicy.

Chyba nie ma nic gorszego dla czytelnika, gdy książka nie wywołuje żadnych emocji. Niestety, ale książka mnie nie wciągnęła. Czytałam bez większego zainteresowania i dość szybko odkryłam, kto jest sprawcą. Nieśpieszna, monotonna akcja. Książka na początku mnie zainteresowała, ale z każdą kolejną stroną, moje zaangażowanie spadało. Macy jako postać była całkiem w porządku, choć zabrakło w niej jakieś charakterystycznej negatywnej bądź pozytywnej cechy. Dla mnie w kryminale główna postać musi być bardziej wyrazista.

W sumie dopiero po przeczytaniu odkryłam, że to już kolejny tom serii. Może gdybym czytała, tak jak lubię cykl od samego początku, trochę bardziej bym polubiła Macy. Bardzo lubię obserwować jak zmienia się bohater, jak jego postać ewauluuje. 



"Jeden krok przed śmiercią"
Mary Burton
Wydawnictwo MUZA S.A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz