środa, 28 października 2020

Rockowe dziewczyny znowu wkraczają do akcji


Roxie to zwariowana trzydziestolatka, która  tkwi  prawie 10 lat w nieudanym związku z drobnym krętaczem Billym Flynnem. Kiedy w końcu decyduje się od niego odejść, ten nie przyjmuje tego do wiadomości. Staje się agresywny i zrobi wszystko, żeby ją przy sobie utrzymać. Zdesperowana dziewczyna próbuje szukać pomocy u wuja Texa mieszkającego w Denver, który lata temu zerwał kontakt z rodziną. Kawiarnia Fortnum, w której pracuje Tex, to miejsce spotkań chyba najbardziej szalonych i najsympatyczniejszych mieszkańców Denver. To również miejsce, w którym częstym gościem jest kryształowy policjant Hank Nightingale...

To moje drugie spotkanie z autorką. Po lekturze poprzedniej części "Zmysłowego anioła stróża", wiedziałam już, że na pewno będę miała do czynienia z przepiękną zagubioną dziewczyną i wyłącznie przystojnymi policjantami. Będzie dużo akcji i na pewno padnie niejeden strzał. Nie spodziewałam się jednak, że spotkanie z poprzednimi bohaterami książki będzie tak przyjemne.

W tej części spotykamy wszystkie bohaterki poprzednich części. Z każdą kolejną stroną miałam wrażenie, że uczestniczę w jednym wielkim spotkaniu towarzyskim, jakbym spotykała się ze starymi kumpelami. W mojej ocenie to zdecydowanie lepsza część. Cała wtórna historia miłosna schodzi na dalszy plan, a autorka ( co jest dla mnie ogromnym plusem) skupia się na opisie ciepłej, na maksa szalonej przyjaźni rockowych dziewczyn. 

Moje serce jednak zostało zdobyte przez bohaterów "drugiego planu" - rodziców Roxie. Dawno nie miałam do czynienia z tak zabawnym i uroczym małżeństwem z długoletnim stażem. 

Byłam bardzo sceptycznie nastawiona do całej serii, ale po przeczytaniu "Od pierwszego wejrzenia", z przyjemnością sięgnę po kolejny tom. 



"Od pierwszego wejrzenia"
Kristen Ashley
Wydawnictwo MUZA S.A./Akurat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz