niedziela, 9 czerwca 2024

Tym razem bez oceny

 


Bardzo rzadko sięgam po książki z gatunku fantasy i science fiction. Jakoś nie kupuję tych stworzonych światów, nie trafiają do mnie. Co jakiś czas próbuję jednak czegoś nowego...ale cóż ta pozycja trafia na listę książek porzuconych w trakcie czytania.

Główna bohaterka Marika nadal ma w pamięci ślad, kiedy to bogowie żyli obok ludzi. Dziś jest zwykłą policjantką w małym miasteczku, w którym ludzie i "nieludzie" są dla siebie życzliwi.

Niestety, ale zupełnie nie mogłam wejść w stworzony przez autorkę świat. Zwyczajnie nie przypadł mi do gustu. Nie wiem czy to kwestia tego, że nie jest to mój ulubiony gatunek, czy kwestia samej książki. Stąd brak mojej zwyczajowej oceny opartej na kolorach, która mogłaby być w tym wypadku krzywdząca. Dobrnęłam do 90 stron i odpuściłam.  Niestety, ale do tego momentu nie zaintrygowały mnie nawet zagadki kryminalne. Zabrakło tej iskry, która sprawiłaby, że ten inny świat by mnie pochłonął. ( a bywały historie fantasy, którymi byłam zachwycona). 



"Echidna"
Agnieszka Szmatoła
Wydawnictwo Mięta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz