piątek, 7 czerwca 2024

Kryminał obyczajowy


Czy lubicie czytać kryminały z bardzo rozbudowaną warstwą obyczajową? Ja bardzo lubię takie książki.

W studzience kanalizacyjnej na osiedlu w Łodzi, zostają znalezione zwłoki kobiety. Do sprawy zostaje przydzielony cieszący się niezbyt dobrą sławą policjant. Tropy prowadzą do firmy produkującej kosmetyki. Wszystko się gmatwa, kiedy prowadzący śledztwo zaczyna się spotykać z kobietą łudzącą podobną do ofiary.

Uważam, że był to całkiem udany debiut. Na początku było trochę chaotycznie i trudno było mi się połapać o co chodzi, ale potem wszystko już wskoczyło na właściwe tory.  Finał całej intrygi okazał się dość zaskakujący, ale jednocześnie dobrze logicznie dopracowany.

Tak jak wskazywałam, książka ma bardzo rozbudowaną warstwę obyczajową, przez co cała historia zyskała, pomimo zbrodni, dużo ciepła. Jedyny zarzut mam co do wątku romansu, momentami dla mnie był zbyt wulgarnie, co zupełnie nie było tutaj potrzebne.



"Kuchnia kloszardów"
Agnieszka Łukomska
Wydawnictwo Agrafka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz