wtorek, 19 września 2023

To nie będzie moja ulubiona książka autorki


Ta książka zdecydowanie gra na uczuciach, przede wszystkim matek. I to jest jej największa słabość, bo same trudne emocje nie są gwarancją dobrej lektury. Dla mnie to takie pójście po najmniejszej linii oporu.

Kenna Rowan wraca z więzienia do swojego ostatniego miejsca zamieszkania. Jest gotowa na wszystko, żeby odzyskać swoją córkę. Jedyną przychylną jej osobą jest Ledger Ward.

Muszę przyznać, że bardzo zawiodłam się na tej książce. Odniosłam wrażenie, że była napisana na szybko i wręcz "żerowała" na trudnych emocjach i relacjach. Dla mnie cała treść stanowiła wyłącznie wstęp/ pewien plan do dobrej książki i głebokiej analizy psychologicznej.  Tu wszystko działo się za szybko, potraktowane po macoszemu, bez szacunku dla czytelnika. Totalne "nie" bohaterów i po sekundzie wielka miłość i zrozumienie. 

Przyznam szczerze, że gdyby była to pierwsza przeczytana przeze mnie książka autorki, nie sięgnęłabym po kolejne.



"Reminders of him. Cząstka ciebie, którą znam"
Coleen Hoover
Wydawnictwo Otwarte

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz