poniedziałek, 5 czerwca 2023

Świetna inauguracja sezonu placowego

 


Moje dziewczyny są już na tyle duże, że w końcu będąc z nimi na placu zabaw, mogę przeczytać więcej niż trzy strony ;) Uwielbiam czytać na słońcu i to najczęściej kryminały. Tak mi  jednak głupio w towarzystwie dzieci czytać historie, gdzie trup ściele się gęsto. Tu jednak na okładce "niewinna" kicia, a sam kryminał taki jak lubię - w starym dobrym stylu, gdzie nie ma na siłę przedstawionych i wydumanych okrutnych zbrodni.

Kotka Sheila jest świadkiem zbrodni swojego pana. To, że jest kotem w żaden sposób nie przeszkadza, żeby pomściła swojego właściciela. Tym bardziej, że trafia w ręce policjantki....

Muszę przyznać, że nie jestem fanką zwierzęcych bohaterów w kryminałach i do takich pozycji podchodzę dość sceptycznie. Tym razem jednak Szelka (Sheila) skradła moje serce. To naprawdę odważna i sprytna kocica. W dodatku tworzy świetny duet ze swoją nową panią. Sama zagadka kryminalna jest dość prosta, ale w tym przypadku to nie zarzut. To pozycja idealna na zbliżające się wakacje. Nie nazwałabym je jednak komedią kryminalną, a po prostu lżejszym kryminałem.



"Siódmy koci żywot"
Beata Dębska i Eugeniusz Dębski
Wydawnictwo Agora



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz